.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت تشکیل اتاق فکر در نماز جمعه‌ها ؛
گلایه آیت الله طبرسی از حضور کم رنگ مسئولان در نماز جمعه‌ها
مسئولان دولتی کمتر در نماز جمعه‌ها حضور می‌یابند در حالی که باید با حضور در این سنگر در کنار مردم مسائلی مورد نیاز جامعه که از سوی امامان جمعه مطرح می‌شود را بشنوند...
گلایه آیت الله طبرسی از حضور کم رنگ مسئولان در نماز جمعه‌ها

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر حضور مسئولان در نماز جمعه‌ گفت: حضور مسئولان در نماز جمعه‌های مازندران کم است. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، آیت‌الله طبرسی در همایش مسئولان دفاتر ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه استان مازندران با بیان اینکه نماز جمعه سنگر مردمی است، اظهار داشت: مسئولان دولتی کمتر در نماز جمعه‌ها حضور می‌یابند در حالی که باید با حضور در این سنگر در کنار مردم مسائلی مورد نیاز جامعه که از سوی امامان جمعه مطرح می‌شود را بشنوند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ابراز داشت: در استان مازندران نخستین نماز جمعه در بابل و دومین نماز جمعه در ساری برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه برای بهتر برگزار شدن نماز جمعه نیاز به فداکاری زیادی است، تصریح کرد: بیش از 600 نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران نماز جمعه را سمینار فرهنگی برشمرد و اضافه کرد: همه طبقات و اقشار مختلف جامعه در این سمینار فرهنگی و سیاسی حضور دارند و از این نعمتی که جنبه بازدارندگی دارد، استفاده می‌کنند.
این مسئول نماز جمعه را مانور اتحاد توصیف کرد و گفت: دشمن از این نماز جمعه می‌ترسد چون نماز جمعه قدرت جمعه دشمنان داخلی و خارجی را می‌شکند.
طبرسی نماز جمعه را مرکز وحدت دانست و خاطرنشان کرد: اجتماع ناز جمعه در شکل گیری وحدت در بین مردم نقش دارد.
وی با بیان اینکه نماز جمعه نماز دیانت سیاست است، گفت: باید فواید دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نماز جمعه بازگو شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حضور جوانان در نماز‌های جمعه یادآور شد: یکی از پارامترهای مهم نماز جمعه حضور جوانان است.
این مسئول با بیان اینکه پیروزی در جنگ تحمیلی از سنگرهای نماز جمعه شکل گرفت، ابراز داشت: نماز جمعه محل اعزام‌های جوانان به جبهه‌های جنگل علیه باطل بود.
طبرسی با اشاره به اینکه در طول سالیان انقلاب اسلامی دشمن ترورهای زیادی را در نماز جمعه برنامه‌ریزی و آنها را عملی کرده، ادامه داد: این مسئله نشان دهنده ترس دشمن از این سنگر بوده است.
وی با اعلام اینکه خنثی‌سازی بسیاری از تبلیغات منفی دشمنان علیه انقلاب نیز در نماز جمعه‌ها محقق شده، تصریح کرد: تمام رشته‌های دشمن در طول این سال‌های علیه انقلاب در نماز جمعه پنبه شده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مردم در برابر انواع تهدیدهای دشمن علیه انقلاب بدون عکس‌العمل و واهمه به زندگی خود ادامه می‌دهند، متذکر شد: این روند نیز از طریق تریبون نماز جمعه تقویت می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه باید جایگاه نماز جمعه تقویت شود، گفت: نباید به وضع موجود قناعت کرد و این فضا باید تقویت و برای جامعه و به ویژه جوانان جذاب شود.
طبرسی راه‌اندازی اتاق فکر در نماز جمعه‌ها را ضروری خواند و اذعان داشت: باید مسائل مورد نیاز جامعه در نماز جمعه بیان شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1390
آقای طبرسی عزیز این عزیزان به قول همکارمان وقتی رئیس شدند دیگه هیچ مشکلی ندارند . تازه اونا تازه افتادند تو رفاه و اشرافگری(از کیسه بیت المال) بعنوان مثال در اداره ما که یک اداره فرهنگی و رسا........ای است مدیر کل ما و خانواده ایشان هم دارای راننده اختصاصی و هم ...... ایشان آنقدر در رفاه است که......
حاج آقا عزیتشون نکن
عبدالله 1 آذر 1390
بقول اقای قرائتی نباید مردم را حتی به بهانه سخنرانی بین دو نماز نگه داشت بگذارید هرکه دلش خواست برود این معلم بزرگ و دانشمند می فرمودند دیگر لیسانس و فوق لیسانس بودن کافی نیست دیگر حجت الاسلام شدن کافی نیست و....چون سطح سواد مردم زیاد شده انتظارات بالا رفته.
نا شناس 1 آذر 1390
حضرت آقا تعارفی نداره اگر می خواهیم جامعه اصلاح شو باید شفاف سازی کنیم اسم ببرید شاید در نماز جمعه حرفهای که به درد مدیران می خوره زده نشود .
کو جای حاج آقا روحانی که استانداران برای بدرقه اش تا دم در خروجی استانداری اور مشایعت می کردند و حالا چی از طبقه چهارم پایین نمی آیند...
01010 2 آذر 1390
حاج آقا طبرسی این درد دل خیلی از مردم هم هست به نظر من علت نرفتن بعضی از مسولین و بسیاری از مردم به نماز جمعه به خاطر عمکلرد بعضاز ائمه جمعه هاست که طرفداری بعضی از مسائل پیرامونی را می کنندو دوم اینکه افرادی که در دور و بر ستاد نماز جمعه شهرها هستند لااقل چند تا شهری را که ما می شناسیم این جوری به خاطر افرادی که که در ستاد های نماز جمعه کار می کنند ظاهر با باطن اونها یکی نیست مردم که کور نیستند اونها را توصف نماز جمعه و مراسمها می بینند و در بیرون هم به عنوان یک شهروند هستند می بینند با همدیگر فرق می کنند یا خانواده این افراد اون جوری که باید باشند نیستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.